BFT 250 – NOWOŚĆ
Gratulujemy wyboru silnika zaburtowego TOHATSU. Jesteśmy pewni, że będziecie zadowoleni z zakupu jednego z najlepszych silników przyczepnych na rynku.
Dostarczają energii tam, gdzie i kiedy jest to potrzebne oraz płynną dostawę mocy w całym zakresie działania silnika.
Cechy produktu
BLAST® System – poprawia przyspieszenie przy niskich prędkościach
System BLAST wzmacnia moment obrotowy i znacznie poprawia przyspieszenie silnika przy niskich prędkościach. Kontroluje szybki przepływ przepustnicy i czas zapłonu silnika. Znacznie poprawia tzw. „Hole Shot”.
* BLAST® jest zarejestrowanym znakiem towarowym firmy Honda Motor Co, Ltd.
ECOmo® – lepsza wydajność paliwa
ECOmo® system polegający na optymalizacji składu mieszanki paliwowo-powietrznej w zależności od stopnia obciążenia silnika. Umożliwia uzyskanie maksymalnych osiągów w pełnym zakresie obrotów silnika redukując spalanie o 30% (od innych w swojej klasie).
* W oparciu o system zużycia paliwa EPA.
** ECOmo® jest zarejestrowanym znakiem towarowym firmy Honda Motor Co, Ltd.
System zmiennych faz rozrządu
Zastosowany system zmiennych faz rozrządu zapewnia najlepsze osiągi. Kontroluje czas otwarcia zaworów poprawiając przyspieszenie i zwiększając osiągi maksymalne zarówno w niskim, jak i wysokim przedziale obrotów silnika.
Wielopunktowy, sekwencyjny, programowany wtrysk paliwa (PGM-FI) ® – wysoka wydajność.
Programowany wtrysk paliwa steruje stosunkiem benzyny do ilości powietrza co zwiększa wydajność i zmniejsza zużycie paliwa. Optymalna moc przy wysokiej i niskiej prędkości.
* PGM-FI ® jest zarejestrowanym znakiem towarowym firmy Honda Motor Co, Ltd
Wysoka pojemność skokowa V6
Potężny kompaktowy pojedynczy wałek rozrządu z 24-zaworową głowicą (Single Overhead Cam -SOHC). Wąska konstrukcja V6 oferuje najwyższą wydajność, trwałość, a także zwiększa oszczędność paliwa.
Dwa oddzielne obiegi powietrza – chłodzenie i większa moc silnika
BFT250 to pierwszy silnik, który posiada dwa oddzielne obiegi powietrza
Pierwszy służy do chłodzenia silnika, gdzie powietrze jest wciągane do przodu silnika i krąży wokół najważniejszych elementów silnika. Zamontowany na górze wentylator wyciąga powietrze chłodzące nad alternator. Drugi obwód wlotu kieruje powietrze chłodzące z górnych otworów wlotowych, oddziela się wilgoć, a następnie kieruje je do korpusu przepustnicy. Układ ten zapewnia rewelacyjne chłodzenie powietrza celem lepszego spalania, w porównaniu z konwencjonalnymi systemami.
4-etapowy system ochrony antykorozyjnej
Opatentowany, „Double Sealed” wielowarstwowy proces malowania, protektorowa anoda ze stali nierdzewnej wraz z wodoodpornymi złączami, wszystko to zwiększa ochronę przed korozyjną.
Dane techniczne
Model / BFT250 | |
---|---|
Typ silnika | 4-suwowy EFI/6cylindrowy |
Moc silnika | 250KM (183.9kw) |
Max. obroty | 5300 – 6300rpm |
Zużycie paliwa W.O.T. | 82.7l/h (21.88gal/h) |
Średnica x skok | 89 x 96mm (3.50 x 3.78 in.) |
Pojemność skokowa | 3583cm³ (218.6 cu in) |
Smarowanie silnika | Elektryczna pompa olejowa |
Rozruch | Elektryczny |
Świeca zapłonowa | NGK IZFR6K-11 |
Regulacja zapłonu | 0°±2°at 650min-1(rpm)B.T.D.C |
Alternator | 12V, 720W, 60A |
Typ oleju silnikowego | API Standard (SG, SH, SJ) SAE 10W-30 |
Pojemność zbiornika oleju silnikowego | 7.8l (2.1gal)/wymienny filtr |
Pojemność zbiornika paliwa | opcjonalnie 25l (6.6 gal) |
Sterowanie | Zdalne sterowanie |
Przełożenie skrzyni biegów | 2:00:1 |
Zgodność emisji gazów | EU & EPA & CARB 3-Star |
Dane techniczne i opisy mogą ulec zmianie bez powiadomienia.
Wyposażenie
Typ | X |
---|---|
Rozrusznik elektryczny | ● |
Zabezpieczenie przed uruchomieniem na biegu | ● |
Alternator | ● |
Prostownik | ● |
Power Tilt | ● |
Pawęż | 25 |
Śruba | ○ |
Analogowy tachometr | ○ |
Analogowy wskaźnik trymu | ○ |
Zdalne sterowanie | ○ |
25L plastikowy zbiornik paliwa | ○ |
Zestaw narzędzi | ● |
Zapasowe świece zapłonowe | ● |
Instrukcja obsługi | ● |
● w standardzie
○ opcjonalnie